ویژگی های ما

 

شرکت روغن سمن با هدف تولید کالاهای سلامت در عرصه محصولات غذایی، به ویژه روغن کنجد، با پشتوانه هفت دهه سابقه فعالیت در حوزه دانه های روغنی در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد؛ تا با استفاده از مرغوبترین دانه های روغنی و بهره گیری از مجهزترین ماشین آلات روغن کشی، تصفیه و بسته بندی، محصولی را به مشتری نهایی ارائه کند که علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا و کاربردهای متنوع، خواص سلامتی اعجاب انگیزی را نیز دارا باشد.

این شرکت با یاری خداوند متعال تجربه و تخصص خود درطول بیش ازهفت دهه فعالیت درخصوص دانه کنجد و سایر دانه های روغنی را با خلاقیت و نوآوری درهم آمیخت و با دانش فنی و هنر مدیریت، بر پایه‌ی تعهد و صداقت بنیانی بنا نهاد که ثمرات آن سلامتی ، شادابی و آرامش است. در راستای تحقق مأموریت شرکت برای تولید و عرضه روغن های خوراکی سلامت محور، برای اولین بار در کشور انواع روغن کنجد، روغن سبوس برنج  و روغن کنجد طعم دار با نشان استاندارد و پروانه ساخت از وزارت بهداشت به مصرف کنندگان عرضه گردیده است. همچنین ایجاد تنوع و گسترش سبد محصولات جزئی از سیاست های اصلی شرکت است. این شرکت در سال های اخیر با تولید روغن سرخ کردنی بدون پالم بر پایه روغن کنجد و همچنین تولید روغن ذرت غیر تراریخته به گسترش سلامت در بین مشتریان خود اهتمام ورزیده است.

شرکت پخش تک ناز یاسمن به عنوان پخش انحصاری محصولات شرکت تولیدی روغن سمن در تلاش است دسترسی به محصولات سلامت محور این شرکت را در سطح کشور گسترش دهد.

تحقیقات بازار فعالیت هایی که ارتباط لازم را بین مصرف کنندگان، خریداران و مدیران بازاریابی از طریق تبادل و جمع آوری اطلاعات برقرار کرده و سازمان را در رسیدن به بازار هدف کمک می کند.

 در همین راستا واحد بازاریابی شرکت پخش تک ناز یاسمن به عنوان متولی امور و عضو اصلی کمیته توسعه محصولات سبد پخش، ابتدا تمام اطلاعات در مورد برندهای کاندید ورود به سبد پخش را از منابع مختلف (فضای مجازی و حقیقی) دریافت، و پس از تجزیه‌ و تحلیل کلیه اطلاعات به دست آمده، مسائل مهم و اصلی برای شروع تحقیقات میدانی توسط واحد تحقیقات بازار را تدوین می‌نماید. در نهایت واحد تحقیقات بازار با برنامه ریزی گسترده و به کارگیری تیم پرسشگری حرفه ای و آموزش دیده تمام وقت، از طریق ایجاد برخورد نزدیک و اثربخش با مخاطبان، کنترل‌ دقیق بازارهای مختلف فروش(خرده،عمده و زنجیره ای)، وضعیت بازار را در تهران و درصورت لزوم در شهرستان ها از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کند. اطلاعات و نتایج تحقیقات میدانی پس از جمع آوری و کنترل دقیق توسط کارشناسان، گزارش گیری شده و با تأیید مدیریت واحد بابت تدوین طرح بازاریابی به واحد بازاریابی ارائه شده تا بعد از تجزیه و تحلیل داده ها، شناسایی فرصت و تهدیدهای بازار، به عنوان ورودی اصلی شرکت در تصمیم گیری های فروش و فرآیندهای سازمان، در کمیته تخصصی بررسی شده ودر صورت تأیید مورد استفاده قرار گیرد.

موفقیت فروش هر محصولی در بازار مستلزم حرکت گام‌ به ‌گام در مسیر استراتژی‌های تدوین شده می باشد این استراتژی‌ها برای هر محصول در زمان‌ها و واحدهای فروش متفاوت بوده و ممکن است در مرحله‌ای استراتژی فروش یک محصول بالا بردن حضور و برای همین محصول در واحد فروشی و یا زمانی دیگر افزایش تعداد مشتریان فعال و یا فروش اهمیت داشته باشد. واحد تحقیقات بازار پخش تک ناز یاسمن بعد از تأیید محصولات توسط کمیته تخصصی و ورود آن به سبد پخش، پروژه های تحقیقاتی( صحه گذاری، فیدبک گیری، موقعیت یابی و رضایت سنجی) را جهت بهبود فروش و عرضه محصول در بازارهای مختلف انجام می دهد.

 تجزیه و تحلیل عوامل کلیدی اولین گام جهت تدوین مارکتینگ پلن برای مجموعه می باشد، عرضه و توسعه محصولات مناسب، نیازمند توجه به نیازهای بازار، ویژگی محصولات و منابع و امکانات سازمان است. طرح بازاریابی سند مکتوبی است که وضعیت سازمان را در ارتباط با ۳ محور بازار، محصول و منابع سازمان شرح می دهد. سپس با بیان اهداف و استراتژی های بازاریابی، اقدامات و منابع لازم را جهت تحقق این اهداف در دوره برنامه ریزی تعیین می کند.

هدف تمام برنامه‌ریزی‌ها در پخش تک ناز یاسمن، فروش بیشتر و حضور قدرتمندتر در بازار است و این امر تنها با نگاه دقیق به بازار میسر خواهد شد. لذا شرکت باور دارد که طرح بازاریابی تدوین‌شده بر پایه داده‌های علمی و دقیق، بهترین راه موفقیت هر برند در بازار را نشان می‌دهد. از این رو واحد بازاریابی با بررسی نتایج تحقیقات بازار و روند فروش واحدهای فروش  طرح بازاریابی را تدوین کرده و اجرای تمام بندهای طرح را از تامین کننده پیگیری و طلب می کند ونتیجه پیگیری‌های اجرای طرح‌های بازاریابی در قالب جلسات متعدد با واحدهای درون‌سازمانی و تأمین‌کنندگان بصورت گزارش ارائه می شود.

اصلی ترین سرمایه شرکت های پخش نیروهای انسانی بوده که نقش کلیدی در در پخش موفق کالا و ارتباط موثر با مشتریان دارند.

تلاش نموده ایم با فرآیندهای به روز و قوی منابع انسانی علاوه بر جذب و بکارگیری نیرو های انسانی توانمند و کارآزموده، با آموزش مستمر و افزایش دانش و انگیزش کارکنان در راستای محقق نمودن خواسته های تامین کنندگان و جلب رضایت مشتریان گام برداریم.

رشد و توسعه تکنولوژی های ارتباطی و نرم افزاری ما را بر آن داشته که با بهره گیری از به روز ترین و کارآمد ترین نرم افزار های فروش و توزیع علاوه بر تسهیل و تسریع فرآیند فروش، کنترل دقیق و بر خط این فرآیند را جهت بالا بردن رضایت مشتریان در دستور کار قرار دهیم.

همچنین تحلیل و بررسی داده های حاصل از نرم افزار های فروش، ما و تامین کنندگان را برای توسعه و بهبود محصولات یاری می نماید.

یکی از مهم ترین فرآیندهای شرکت های پخش، فرآیند تحویل کالا به مشتریان می باشد، که تعداد و تنوع مشتریان، گستردگی مناطق جغرافیایی و ترافیک شهری، برنامه ریزی و کننرل توزیع را بسیار با اهمیت ساخته است.

پخش تک ناز یاسمن با بهره گیری از تیم توزیع کارآزموده، با تجربه و همچنین با استفاده ار نرم افزارها و ابزار الکترونیک به روز و ناوگان پخش قوی، توزیع کالا را سریع  و دقیق انجام می دهد.

 

خلق ارزش برای ما و تأمین کنندگان بدون اطلاع از نظرات و خواسته های مشتریان امکان پذیر نیست.

واحد بازاریابی و تیم تحقیقات بازار  با بررسی دقیق شکایات مشتریان و پیگیری آنها تا حصول نتیجه و همچنین تحلیل علل شکایات جهت پیشگیری از تکرار آن ها، سعی یر رفع شکایات مشتریان دارد. همچنین با سنجش و بررسی مستمر و دوره ای رضایت کلیه مشتریان از فرآیند های مختلف سازمان تلاش می کنیم هر روز کیفیت خدمات را بهبود بخشیم.

واحد تأمین شرکت پخش تک ناز یاسمن در تلاش است با شناسایی و ارزیابی تامین کنندگان برتر و محصولات با کیفیت سبد پخشی همگون و بر اساس راهبرد اصلی شرکت یعنی پخش محصولات سلامت محور فراهم سازد.

با ارتباط مستمر و ارزیابی دوره ای تأمین کنندگان محصولات سبد پخش، تلاش می کنیم بهبود مستمر را برای خود و شرکای تجاری فراهم سازیم.

شرکت های پخش و تأمین کنندگان کالا  جهت برنامه ریزی ها کلان و بودجه بندی مالی خود نیازمند پیش بینی دقیق از فروش محصولات خود هستند. واحد برنامه ریزی تک ناز یاسمن با بکارگیری متد های آماری و بررسی روند های فروش محصولات در دوره های گذشته، بررسی و تحلیل بازار های هدف و در نظر گرفتن استراتژی ها، طرح های بازاریابی خود، تأمین کنندگان و تحلیل فضای کسب و کار داخلی و بین المللی به پیش بینی فروش دوره های آتی می پردازد.

حوزه انبار در زمینی به مساخت ۲۰،۰۰۰ مترمربع و انبار های مجهز به مساحت ۵،۰۰۰ مترمربع ، مناسب جهت انبارش و بارگیری، ضمن کنترل کالاهای ورودی و خروجی و بررسی دقیق کیفیت آن ها و همچنین انبارش مناسب هر یک از کالاها براساس خصوصیات و شرایط مناسب نگهداری آن ها و با به کارگیری تجهیزات و نرم افزار های به روز تلاش شده سلامت و تحویل دقیق کالا جهت کسب رضایت تأمین کنندگان و مشتریان انجام شود.