خدمات پخش

پخش محصولات در شهر تهران با تلاش تیم ۵۰ نفره متخصص و با تجربه فروش در حوزه های مویرگی (خرده فروشی)، عمده فروشی، تعاونی، میادین تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و در سایر شهرهای کشور از طریق نمایندگان فروش صورت می پذیرد. تیم های متخصص مارکتینگ و تحقیقات بازار به طور مستمر بازار های متخلف را بررسی و بهترین راهکارها و ابزار های مناسب جهت توسعه فروش را در اختیار شرکت قرار می دهند. ابزارهای مدرن سفارش گیری و ردیابی تیم فروش و توزیع، نرم افزارهای تخصصی و یکپارچه مدیریتی شرکت ورانگر سهولت، دقت، قابلیت جمع آوری و تحلیل اطلاعات را برای پخش هرچه بهتر محصولات فراهم کرده است.

پخش مویرگی 

شهر تهران به عنوان پایتخت کشور، محل حضور انبوهی از برندهایی است که در اقصی نقاط کشور تولید می گردند. شرکتهای تولیدکننده محصول و نیز ارائه کننده خدمات علاقه مند هستند جهت معرفی محصول و خدمات خود از امکانات ویژه پایتخت و شهر تهران استفاده نمایند. این موضوعی است که نظر واحدهای بازاریابی و فروش صنوف تولیدی و خدماتی را به خود جلب نموده است. در دسترس بودن در این بازار هدف؛ نیازمند برنامه ریزی و استراتژی هوشمندانه ای است که از طرف واحدهای تحقیق و توسعه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 در جهت ایجاد تمایز در سیستم توزیع و ارائه خدمات، شرکت پخش باید بتواند در تمامی بازارهای هدف با سهولت در دسترسی از طرف مصرف کننده حضوری فعال داشته باشد.  همچنین دسترسی مناسب به محصول و خدمات از طریق به کارگیری سیستم پخش مویرگی می تواند موضوعی مقرون به صرفه در رابطه با هزینه و وقت مصرف کنندگان باشد. به علت بالا بودن تعداد مراکز بازار هدف شرکت پخش در شهر تهران، برای تسریع روند کار و از همه مهم تر برای بالا بردن ضریب دقت در کار توزیع،  استفاده از نرم افزار جامع پخش مویرگی از ضروریات و ابزارهای استراتژیک یک شرکت پخش حرفه ای محسوب می گردد. استفاده از سیستم  پخش مویرگی علاوه بر افزایش میزان سود برای تولیدکننده و شرکت پخش، به واسطه ایجاد بستری برای امکان مقایسه محصولات برای مصرف کننده نیز سود آور است.

توزیع و پخش مویرگی دقیق و منظم در سطح فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت های مناطق شهر تهران و حومه  به صورت روزانه از عمده فعالیت های شرکت پخش تک ناز یاسمن به شمار می رود. این فعالیت ها با منطقه بندی، مسیر بندی تمام محلات و مناطق تهران و برنامه ریزی دقیق و منظم صورت می پذیرد. سیستم حمل و نقل متعلق به شرکت با برخورداری از استانداردهای لازم و پرسنل مجرب و کارآزموده مسئولیت توزیع و پخش مویرگی شهر تهران را بر عهده داشته و تمام مناطق مورد نظر را تحت پوشش خود قرار می دهند و با برنامه ریزی دقیق و موثر نسبت به پوشش تمام نقاط تهران و توزیع مستمر و روزانه محصولات خود می پردازد.

پخش شهرستان

واحد پخش شهرستان ها مسئولیت توزیع و فروش محصولات شرکت پخش تک ناز یاسمن در شهرستان ها از طریق شبکه توزیع نمایندگان را بر عهده دارد. شرکت تعداد زیادی نماینده فروش در شهرهای مختلف کشور دارد که وظیفه فروش محصولات شرکت را بر عهده دارند. سیستم مدیریت و کنترل قوی بر شبکه نمایندگان در سراسر کشور موجب تشکیل شبکه نمایندگان فروش کارآمد و متعهد در سراسر شهرهای ایران گردیده است. تیم پخش شهرستان ها در بازدیدها و نظارت های ادواری به همراه بازرسی های مدون فعالیت شبکه نمایندگان فروش را پایش نموده و ارتقا کیفیت ارائه خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان را در سر لوحه کار خود قرار داده اند. ایجاد طرح های انگیرشی منظم موجبات بهبود کیفیت ارائه خدمات گردیده است.

واحد فروش و پخش شهرستان ها شرکت پخش تک ناز یاسمن همواره در حال بازاریابی و انجام تحقیقات بازار در کلیه شهرهای ایران بوده و سعی در عقد قرارداد همکاری با نمایندگان معتبر و فعال هر شهر را دارند. یکی دیگر از برنامه های واحد فروش و پخش شهرستان ها اجرای برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی در سطح شبکه نمایندگان فروش است. در این راستا شبکه نمایندگان فروش در قالب یک برنامه یکپارچه از جوایز نقدی و غیر نقدی و سایر برنامه های تشویقی برخوردار می شوند. همچنین نشست با نمایندگان  در جهت آشنایی شبکه نمایندگان با اهداف و برنامه های شرکت و در راستای افزایش فعالیت های فروش و بازاریابی صورت می پذیرد.

بازار های خاص

یکی از اساسی ترین نیازهای مصرف کنندگان پاسخ به این سؤال است که بهتر است خرید خود را از کجا انجام دهند؟ خرید از مغازه های محلی، کوچک و یا خرید از فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها؟ شاید تجمیع چندین فروشگاه در زیر یک سقف و امکان دسترسی آسان و مقرون به صرفه، اصلی ترین موضوعی باشد که مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای را برای مصرف کنندگان جذاب نموده است.

 یکی از بخش های  فعال و توانمند شرکت پخش تک ناز یاسمن مربوط به پخش زنجیره ای و فروشگاه های خاص است. همانطور که می دانید در سال های اخیر استقبال زیادی از طرف مردم از فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های تعاونی دولتی و شرکتی گردیده است. افراد زیادی ترجیح می دهند که از فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های تعاونی مربوط به ارگان ها و یا شرکت تعاونی مختص به صنف خود خرید نمایند. با توجه به بررسی بازار مصرف کنندگان و در جهت توجه به سلایق مشتریان و مصرف کنندگان، در این راستا شرکت پخش تک ناز یاسمن اقدام به ایجاد پخش زنجیره ای و فروشگاه های خاص نموده است. هدف از تأسیس این واحد توزیع و پخش محصولات شرکت پخش تک ناز یاسمن به فروشگاه های زنجیره ای، شرکت های تعاونی و فروشگاه های بزرگ است. از طرفی شرکت با استقرار نیروهای خود در برخی فروشگاه های زنجیره ای منتخب به روند توزیع و فروش محصولات بطور مستقیم نظارت خواهد داشت.

نظارت بر نحوه چیدمان، معرفی محصولات به مشتریان، ارائه توضیحات لازم و در نظر گرفتن محل های مناسب در داخل فروشگاه برای محصولات شرکت پخش تک ناز یاسمن، نشان از اهمیت بالای توزیع و پخش محصولات از طرف شرکت در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان دارد. این واحد با برنامه ریزی مدون و اجرای دقیق برنامه های بازاریابی همواره در حال مذاکره با سازمان های مختلف و تشکیل شبکه توزیع و فروش کارآمد و قوی است.

واحد بازار های خاص علاوه بر فروش گاه های زنجیره ای و تعاونی ها و میادین تره بار به تعامل و همکاری با سازمانها و ارگانهای دولتی، بیمارستانها، هتل ها و رستوران ها نیز می پردازد تا به دسترسی مناسب مشتریان در این حوزه ها نیز فراهم گردد.

پخش عمده  

یکی دیگر از واحدهای فعال توزیع و پخش در شرکت پخش تک ناز یاسمن،  بخش عمده فروشی محصولات است. عمده فروشی همواره یکی از کانال های توزیع محصولات در هر سازمان و شرکتی محسوب می گردد. واحدهای عمده فروشی مستقر در بازار تهران، بنکداری های جنوب تهران و مناطق حاشیه ای عمدتا به عنوان منابع تغذیه خرده فروشی ها و فروش در شهرستان ها بشمار می آیند. شرکت پخش تک ناز یاسمن با راه اندازی فروشگاه مرکزی در بازار تهران در محل دفتر مرکزی پخش و یک واحد مجزا به نام پخش عمده فروشی با بکار گیری کارشناسان متخصص در امر فروش و بازاریابی توجه جدی به این بخش می نماید. فروشگاه های مرکزی مستقر در بازار در حال تعامل با بخش سنتی و قدرتمند بازار بوده و سعی در افزایش تعاملات در جهت تامین خواسته های این بخش از بازار دارد.

همچنین مراکز عمده فروشی و بنکداری های مستقر در جنوب تهران و قنادی ها جزو بازارهای هدف در این بخش محسوب می شوند. شرکت پخش تک ناز یاسمن با شناسایی دقیق بازار و انواع روش های فروش همواره در حال برقراری ارتباط با بخش های مختلف بازار بوده و ایجاد یک شبکه توزیع قدرتمند و کارآمد را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. پخش عمده فروشی نیز همواره به عنوان یکی از بخش های مهم بازار محصولات از این قاعده مستثنی نبوده و توجه ویژه ای به آن می گردد.

Menu